Monday, November 16, 2009

huaaaaaa

cter nyer cm ni,,
aku lau da kt uma,jmpe my0wn katil
mag pyh cket nk bukak mate pg2,,
pg taty, mymom da gego pintu blek aku
soh angon cmbhyang sboh,,
k fine2,da nk trkopak pntu tu ne ktok
bru aku angon,
thats my habits,,
saje nk ase apat pntu bilek bru,,
pas cmbhyang sboh,cmbong blek tyto00..(d0nt try this at home ar)
b4 g keje mymom da tgglkn wasiat die da kt aku,,
tp aku lau da tyto,,cm dengo x dngo jewk ar,,
mama mmbebel pon da cm mama nyanyi nk ddoikan aku tyto
mym0m said:ari ni ama alek awl cket loh,coz ,mama de bla,,,bla,,,n blaa,,,
t bg brkfast kt adk,,bla,,bla,,,kms uma,,,and bla n bla,,,,
ble dngo jewk kete mk aku kuo pago,dengan pnoh smangat nyer
aku smbong alek tyto,,
lam kol sploh ar x slh aku,
adek aku gego kate mymom alek,,
aku trkjot gle,,
dngn uma x ciap pe2,,
mati aku ne mmbebel,,
aku bngon msok blek air,gsok gg,bsoh muka,tros mek pnyapu nk sapu kononnyer,,
wait!!where's my m0m ha??
aku g kt dpn tnyer adek aku,,
woit!mama ne??
slmber jewk an die jwb,:bang bang b0oom!!
wakluuuuuuuuuuuuuuuu ar!!!!pap!!ne skali pnyapu ngn aku!!
brani die kaco beta nk beradu!!
men bang bang bo0m lak ngn aku,,,
aku pon msok blek cntinue tyto0,,
pnt agkot brg pon x ilang ag au,,,
akak!!mama alek!!!
ah kali neyh,xmo0 cye ag ckp mamat ue,,
mnipu aku jewk kejenyer,,
and,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
aku dngo0 sore yang aku xmo dngo t0k mse ni,,
oit!!ank dare angon kol doblas,,,bla,,,bla,,,co0tcett,co0tcettt,,,
mym0om alek,,,huhuuuuu
cket tinge ne bsg,,,,


No comments:

Post a Comment