Wednesday, November 18, 2009

babysitter again n again!!!

da mag keje aku lau cuti mag xde keje len,,
lg2 ne jg mamat n kat uma,,
adoy,,,,
png pale aku,,,
nk keje,mls,,coz cuti jap jewk,,
nk xnk ne la jd babystter,,
uit!n babystter bergaji au,,
ne ley free2,,
pnt pe jg die,,
makin beso makin aktif,,
every morning,die yg kjot aku,ukan aku yg kjot die,,
hahahahaha,,
lau die kjot aku tu,mang da xde hal len da tu
msti kes lapo nyer,,
aku ngn mamai2,wat loh sndwich kt die,,
nah!mek satu pinggan!jgn kaco aku ag,,,
hahahaha
ptg taty bwk die g tesco jap.,
tmn aku g bayor bil broadband..
da cm mak ngn ank da,,
nk xnk terpksa gak ne bwk die,,
lau x nk cmpk ane,,
spnjg nek kete tu,,de jewk bnda die nk cerita
lyankn jewk ar,t ngs lak,,
tp lau xde mamt sorang ni,,
sunyi lak aku,,
die ar partner aku tok gado,,
luv u dear..

No comments:

Post a Comment